W związku z informacjami otrzymywanymi od mieszkańców na temat nieodebranych odpadów lub niedostarczonych pojemników na odpady, bardzo serdecznie przepraszamy ze wszelkie niedogodności z tym związane.
W związku z informacjami otrzymywanymi od mieszkańców na temat nieodebranych odpadów lub niedostarczonych pojemników na odpady, bardzo serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. Utrudnienia te spowodowane są m.in. niezwiązanymi ze Spółką nieoczekiwanymi trudnościami związanymi z przejęciem nowego sektora. Od grudnia 2015 roku zaczęliśmy wymianę pojemników na terenie Sektora VI (osiedla Błonie, Miedzyń-Prądy, Wilczak-Jary). Działamy wg posiadanych deklaracji oraz zgodnie z wykazem otrzymanym od firmy, która do końca 2015 roku świadczyła usługi na tym terenie. Niestety, oba zestawienia zawierały różnice, stąd zachodziła konieczność weryfikacji na bieżąco. Dodatkowo do Urzędu Miasta wciąż spływały deklaracje (nowe, bądź ze zmianami) od mieszkańców i firm. Podstawialiśmy więc kolejne pojemniki wg aktualnych deklaracji.
Zapewniamy, że reagujemy natychmiast na każde otrzymane zgłoszenie braku pojemnika na posesji. W trakcie realizacji zadania w zakresie podstawiania pojemników pod posesje, zgłaszano nam zaginięcia/kradzieże pojemników; zdarzały się również posesje, na których nie było możliwości podstawienia pojemników. Obecnie trwa uzupełnianie pojemników na segregację, gdyż wiele posesji posiadało pojemniki wyłącznie na odpady zmieszane.
W związku z ogromnym obciążeniem pracowników Biura Obsługi Klienta spowodowanym licznymi pytaniami klientów, bardzo przepraszamy za utrudnienia związane z dodzwonieniem się na infolinię. Uprzejmie prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na połączenie lub w miarę możliwości o przesyłanie maili na adres: klient@pronatura.bydgoszcz.pl, albo osobiste załatwianie spraw w BOK znajdującym się przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z nieodebranymi odpadami lub niedostarczeniem pojemników. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszystkie zgłaszane problemy.