Kampania edukacyjna "dalEKOwzroczni" realizowana na zlecenie Spółki ProNatura, otrzymała nagrodę - "Złoty Spinacz 2013".

Kampania  "dalEKOwzroczni" realizowana na zlecenie Spółki ProNatura, otrzymała nagrodę w ogólnopolskim konkursie "Złote Spinacze".

Kampania "dalEKOwzroczni - przyszłość w czystych barwach" od listopada 2012 roku realizuje wybrana w przetargu  Spółka Partner of Promotion. Jury konkursu nagrodziło dotychczasowe działania statuetką złotego spinacza w kategorii PR dla sektora publicznego. - Pragnę podkreśłić, ze jest to nasz wspólny sukces, Wykonawcy  i Zamawiajacego - ProNatury, potwierdzający skuteczność i efektywność prowadzonych działań - mówił podczas gali wręczenia nagród Paweł Trochimiuk, Prezes Parner of Promotion. 

Konkurs "Złote spinacze" organizuje Związek Firm Public Relations. W tegorocznej, 11. edycji wpłynęło 250 zgłoszeń, a nominacje uzyskało 81 kampanii, podzielonych na 28 kategorii: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.- Wyróżnienie to, jest uhonorowaniem naszej dotychczasowej współpracy oraz motywacją do dalszych dzialań na rzecz edukacji ekologicznej w Bydgoszczy i regionie - mówi Marcin Janczylik, rzecznik Spółki Pronatura.

Kampania „dalekowzroczni” potrwa do września 2015 roku. Celem kampani jest popularyzacja postaw ekologicznych w zakresie gospodarki odpadami, począwszy od ograniczenia wytwarzanych śmieci, przez ich segregację i recykling, po wykorzystanie ich jako surowca energetycznego,  Ponad 300 szkół w Bydgoszczy, Toruniu i okolicznych gminach odwiedza specjalny ekobus, wyposażony w nowoczesne narzędzia dydaktyczne i stanowiska badawcze. Mobilne laboratorium w celach dydaktycznych pokona około 48 000 km, a ekologia będzie tematem blisko 2000 godzin zajęć. Wiedzę z lekcji sprawdzają specjalne konkursy. Prowadzone są również szkolenia dla samorządowców, urzędników i nauczycieli. Temat ochrony środowiska pojawia się również w mediach, Internecie czy ulicznej odsłonie kampanii. W ramach „dalEKOwzrocznych” odbywają się także wyjazdy studyjne do nowoczesnych europejskich instalacji zagospodarowania odpadów. Nieodłącznym elementem kampanii jest jej bohater – bocian Boguś. Kampania edukacyjna realizowana jest w ramach projektu pn. „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

Więcej o kampanii tutaj.

 

http://www.brief.pl/img,article,main,/_files/img_sites/artur/statuetka.png

                                           zdjęcie:  www.złotespinacze.pl